7.3.12

Neefje

Halverwege februari, tussen de verjaardagen van onze drie kids, werden we opeens verrast door de komst van ons gloednieuwe neefje, een 'tantesizzer'! Natuurlijk wisten we wel dat 'ie zou komen, maar hij had nog drie weekjes in de buik van z'n mem, mijn zusje, mogen zitten. Daarom niet minder welkom, natuurlijk.
Mijn zusje had, zeg maar, enig vertrouwen in mijn creatieve kunnen, en had mij in de arm genomen bij het maken van de babykamer. Het thema stond echter wel vast. Al zeker zes jaar. Het moest een 'kikker'-kamer worden, met een hoofdrol voor de bekende figuur uit de boeken van Max Velthuijs.
Meestal ben ik voorzichtig met het gebruiken van andermans 'kindjes', aangezien ze natuurlijk auteursrechtelijk beschermd zijn. Maar dit keer kon ik er echt niet omheen. En omdat we samen wel trots zijn op het resultaat, hier een indruk. Mét de nieuwe hoofdrolspeler!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je mijn blog leest! Ik vind het fijn om wat van je te horen.