3.6.12

My sweet garden..

  Leuk zijn al die initiatieven waar je aan mee kunt doen als blogger. DWZI, home sweet home, dinsdag twinsdag.... Maar een tweeling heb ik niet en ik krijg het maar niet voor mekaar om wekelijks in m'n huis nette en fotografeerbare plekjes te vinden. Misschien komt dat nog... Daarom voor mezelf maar, my sweet garden... Elk eerste weekend van de maand een kijkje in mijn tuin. Vandaag de kick-off met de moestuin. Dit begint nu op gang te komen. De eerste radijsjes zijn al op, basilicum en rucola komen boven, samen met pompoen, aubergine, dille en.. kijk zelf maar!

Vlnr: trostomaatjes, Oostindische kers, Roma-tomaat, doperwtjes, botersla, bieslook in bloei.

Maar een favoriete afdeling is toch wel de fruitafdeling. Daar valt nog niets te oogsten, maar dat zal niet lang meer duren. Jammer dat de vogels, de slakken, de muizen ons fruit ook zo lekker vinden.... Maar ja. Eerlijk delen....

vlnr: pruim, stoofpeer, bosbes, aalbes, aardbei, appel, kers, pruim, framboos...mmm...












Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je mijn blog leest! Ik vind het fijn om wat van je te horen.