28.1.13

Home Sweet Home #3

We gaan gewoon verder met de tour door ons home. En we komen aan in de keuken.
Die heb ik voor de gelegenheid maar even opgeruimd en geboend. Want omdat het zo'n doorloopkeuken is, met de route naar de buitendeur, de bijkeuken en het toilet, blijven alle dingen zonder vaste woon- of verblijfplaats altijd op het aanrecht  en de kasten slingeren. Maak je dus vooral geen illusies over de doordeweekse werkelijkheid....



Koken met uitzicht...

De keuken is zo'n vijf jaar oud. We hebben de ruimte opengebroken en anders ingedeeld. Hij blijft helaas wel smal. We hebben wel plannen om in elk geval de doorloop er uit te halen. Maar zien, hoe het komt. Ik ben ook nog niet tevreden over de lege wand boven het koffiezetapparaat. Maar ik kom er ook niet goed uit wat ik ermee wil. 
Een bordenrekje? Planken? Roede?  Mogelijk gaan we de wand nog afwerken met houten planken. Of de look daarvan. Maar dan kom je deze keuken vast wel weer tegen bij mijn home sweet home.
Ik begrijp trouwens nooit waar ze in de woonbladen en op pinterest in die prachtig ingerichte keukens de lelijke dingen hebben gelaten.. Een koffiezetapparaat, een waterkoker, een keukenrolhouder... Allemaal bijzonder praktisch. Maar mooi, nee. Of je moet je alles in 'design' kunnen veroorloven. Dan mag het natuurlijk wel bij daglicht in de keuken staan.
En dat mooie retro vergiet was ooit van mijn pake en beppe. Mooi, hè!

Home Sweet Home is een initiatief van barbaramama






2 opmerkingen:

  1. Mooie keuken hoor! En dat vergiet is echt prachtig!

    Home sweet home X

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog leest! Ik vind het fijn om wat van je te horen.