25.3.13

Home sweet home #11

Een beetje vakantiegevoel, dat is wel welkom, toch? Vandaar.. de 'master bedroom'. Met strand-souvenirs en uitzicht op de Ikeaanse duinen, als u begrijpt wat ik bedoel. 
 
Echt niet verkeerd hoor, om tegenaan te kijken zodra je wakker wordt. En om in het long island-sfeertje te blijven.. geen shutters want: te duur (of te krenterig), maar withouten jaloezieën bleken ook een goede sfeermaker. De radiator werd vorig jaar door manlief omtimmerd. Het begon met één omtimmering op de slaapkamer van de oudste, maar als het aan mij ligt mag 'ie nog wel even doorgaan. Mooi! Vind ik dat. Het voddenkleedje naast het bed is mijn ding (meneer houdt niet van kleedjes..) en de kleurtjes komen leuk terug. Grappig om verschillende stofjes en patroontjes te ontdekken in zo'n ding.


En dan het uitzicht... Niet het strand, maar.... De toendra! Een grote dorre vlakte waar een snijdende oostenwind al een paar dagen heer en meester is... BRRRRRRR. Maar ja. Zo vanachter glas...




Home Sweet Home is een initiatief van Barbaramama.

3 opmerkingen:

  1. Wat een fijne sfeer!
    Is dat echt jouw uitzicht vanuit je slaapkamer???? Jeetje wat heerlijk!

    Home sweet home X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige slaapkamer!!! En wat hebben jullie een schitterend uitzicht!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog leest! Ik vind het fijn om wat van je te horen.