11.4.13

Robofan

Helemaal verzot op Wall-E is 'ie. Wij hebben die film over een snoezig robotje ooit opgeslagen, dus hij ziet 'm soms dagelijks. Wat.. Soms twee maal daags! En hij blijft er enthousiast over.
Vanuit deze robotliefde vatte ik het plan op om voor deze kleine grote man een robot-hemd te maken. Het stofje zou ooit een schooltas voor de oudste worden, maar dat werd er toch één uit de winkel (die natuurlijk stukken stoerder was...).
Voor dit doel is het misschien nog wel leuker. Mijn eerste echte overhemd, dus al te kritisch moet je niet kijken. Maar volgens mij kan 'ie er wel verantwoord mee over straat.
Vandaag maakte ik 'm af met mijn laatste aanschaf, een 'Kamsnaps-tang'. Ik kocht hem hier. En ik ben dik tevreden over onze eerste kennismaking!














Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je mijn blog leest! Ik vind het fijn om wat van je te horen.