3.6.13

Home Sweet Home #15

Dit weekend had ik het helemaal gehad met die bult winterjassen, bodywarmers en regenjassen aan de kapstok. Ik heb de hele hal uitgemest, daarbij diverse spinnenfamilies om zeep geholpen (sorry), en ontdekt dat de hal flink ruimer was dan ik dacht, hihi..
Eigenlijk is deze gang niet af. Er missen plinten, de lambrisering staat alleen in de grondverf.. maar, aangezien we in onze verbouwingsplannen de hal gaan vergroten en de voordeur gaan verplaatsen, gaan wij daar écht niet meer aan beginnen. Beschouw dit dus maar als de 'before' plaatjes!



Zie je daar die ene rechterschoen op de bovenste foto? Het is me werkelijk een raadsel waar de linker gebleven is. Je zou zeggen, maat 46 zie je zo niet over het hoofd!
Ik vrees dat het kroost verstoppertje speelt met schoenen..







Home sweet home is een initiatief van Barbaramama

2 opmerkingen:

  1. Wat een ruimte krijg je he..na het elimineren van alle winterjassen!
    Waar heb je alles gelaten? (ant nu liggen ze op zolder en dat is ook geen succes)

    Home sweet home X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lang leve de vaste kastruimte in oude(re) huizen. Daar werd vroeger nog over nagedacht! Al moet ik zelf nog zien te onthouden dat die plank leeg moet blijven voor de winterdekbedden en de winterjassen...

      Verwijderen

Leuk dat je mijn blog leest! Ik vind het fijn om wat van je te horen.