14.10.13

Back to basics

Zooveel hobby's heb ik, dat ik soms zelf de draad dreig kwijt te raken. Daarom ga ik voor mezelf even terug naar de basis, naar een liefhebberij die ik al sinds mijn 4e, 5e heb: tekenen. Een mooie kans hiervoor zag ik in 'The Big draw-ing Challenge', die ik via Elisse op het spoor kwam.
Ik ben begonnen, met een flinke achterstand, maar laat dat de pret niet bederven. De eerste drie opdrachten:

doodle

close up

through the window


Mijn dochter maakte intussen ook prachtige dingen. Ze leeft zich graag uit met stoepkrijt, zoals ik al eens eerder liet zien. Nog even ervan genieten, op het terras zijn ze inmiddels al weer weg-geregend...


Het zal de moedertrots wel zijn, maar ik vind ze prachtig! En bijzonder dat ze op deze schaal werkt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je mijn blog leest! Ik vind het fijn om wat van je te horen.