21.10.13

Home Sweet Home, de verbouwing deel 4

Onvoorstelbaar toch, hoe in twee weken vanuit een groot gat de ruimtes al vorm beginnen te krijgen. Het afgelopen weekend zijn we dan ook op excursie geweest naar sanitairwinkels om ons te buigen over de vormgeving van onze toiletpot, fontein, wastafel.. Sanitair kent voor mij weinig geheimen meer. En ondanks de crisis, moeten we zeggen dat alles toch flink duur is, hoor.. Toiletzittingen van 180 euro of meer.. ik verbaas me niet langer.
De achterdeur. Achter!

De voordeur. Nee, geen dubbele. Er komt ook een raam naast.

En dit is dan de doucheruimte.

En zie hier, het toilet.

En oh, hoe heerlijk: Een riante bijkeuken!

Dit is het zij-aanzicht. Het raam komt uit in de douche-ruimte.

Home Sweet Home is een initiatief van Barbaramama.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je mijn blog leest! Ik vind het fijn om wat van je te horen.