23.4.14

De badkamer..

Onlangs kreeg ik van een blogmaatje, heel terecht, de vraag hoe het nu met onze verbouwing stond.. Nou, iedereen die ooit geklust heeft, kent dat fenomeen: Het is zo goed als af. Volop in gebruik, maar met nog net niet dat éne plankje, haakje, plintje, vaasje, knopje... enfin. Vul zelf maar in.
Daarom heb ik ook al een tijdje geen foto's meer geplaatst, want ik zou zo graag het éindresultaat laten zien. Dus mét dat ene plankje, haakje, plintje, vaasje, laatste likje verf.
Maar goed, wie bekend is met het fenomeen, weet ook dat dát nog jaren kan duren... Dus aanschouw: onze nieuwe badkamer. Nou ja. Doucheruimte.
En wat er dan mist? Ik vermoed dat je dat niet zult zien...





Een randje kit, en een paar schroeven. Dus nog niet helemaal in gebruik, deze badkamer. Maar daarom misschien juist wel mooi om te (laten) zien, zo zonder rondslingerende handdoeken of onderbroeken.

Home Sweet Home is een initiatief van Barbaramama

2 opmerkingen:

  1. Ohw wauw Annagreet!! Dat ziet er prachtig uit!!
    Snap je helemaal hoor, dat je de 'af' foto's wilt laten zien.
    Dat wordt straks heerlijk douchen!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog leest! Ik vind het fijn om wat van je te horen.